مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-28اجتماعي

قرارگاه عاشقی در اربعین /131 موکب از اصفهان خدمتگزار زائران شدند


دل در دل زمانه نیست تا ظهور اربعین 1445 و اندکی مانده تا رسیدن به قرارگاه نهایی عشاق حسینی؛ 131موکب از اصفهان در مسیر سرسپردگی به آزادگی به زائران سیدالشهدا خدمت رسانی می کنند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: هنوز بانگ جرس از دل تاریخ به گوش می رسد که کجایید ای آزادگان عالم! تا به یاری حسین بن علی (ع) بشتابید و به کاروانیانی که قصد سفر به سوی نور و حقیقت دارند، بپیوندید، این کاروان رو به سوی کربلای سیدالشهدا دارد؛ کاروان اربعین از سال 61 هجری قمری که خاندان مظلوم ترین حقیقت تاریخ، برای چهلمین روز غروب خورشید سرخ عاشورا، بازگشت به سوی نینوا را در پیش گرفت، گویی هنوز در راه است و هر ساله خیل عظیمی از مشتاقان راه آزادگی و بندگی الله، به آن می پیوندند.

فرقی ندارد از کجای عالم، از شیعه تا اهل سنت تا مسیحی و زرتشتی و بودایی و لاییک؛ این عشق سِرّی ناتمام دارد به وسعت تمام تاریخ، درست از دمی که آدمی آفریده شد تا لحظه ظهور که منجی عالی بشریت تمام عاشقان عالم را با نام جدش امام حسین (ع) به سوی خود دعوت می کند، نامی که همه عالم آن را می شناسد و در دنیا فراگیر شده است.

این روزها مردم سرتاسر دنیا و ایران اسلامی جنب و جوشی مضاعف دارند تا شاید خود را به این کاروان برسانند؛ برخی نایب الزیاره و یا خادم الزوار در کربلا هستند با حضور در راهپیمایی عظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه عاشقی در اربعین /131 موکب از اصفهان خدمتگزار زائران شدند

قرارگاه عاشقی در اربعین /131 موکب از اصفهان خدمتگزار زائران شدند