مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-23سياسي

ایجاد بستر حماسه آفرینی در انتخابات با خدمت رسانی شایسته به مردم


فرماندار ویژه کاشان از ضرورت ایجاد بستر حماسه آفرینی در انتخابات با خدمت رسانی شایسته به مردم سخن گفت.

- محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفندماه جاری اظهار داشت: تمامی دستگاه های خدماتی و اجرایی شهرستان باید زمینه فراهم آوردن انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری را فراهم آورند.

وی با اشاره به کاهش تصدی گر دولت نسبت به گذشته با حضور برخی از سازمانها همچون شهرداری ها ابرا ز داشت بر این اساس هر جا شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر خوب عمل کرده اند دولت ها نیز موفق تر بوده اند.

فرماندار ویژه کاشان وجود ظرفیت های مختلف در مجموعه فرمانداری را یاری رسان به مجموعه های خدماتی و اجرایی شهرستان دانست و افزود: در صورت تعامل و همکاری می توان از این ظرفیت ها برای توسعه و آبادانی شهر بهره برد.

وی با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ انتخابات 11 اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: اقدامات و خدمات مدیریت شهری در رقم خوردن مشارکت حداکثری بسیار مؤثر بوده و با خدمت رسانی شایسته به مردم می توان بستر حماسه آفرینی در انتخابات را ایجاد کرد.

زارعی تأکید کرد: دشمن با ایجاد نومیدی و توطئه آفرینی چون گذشته به دنبال کمرنگ کردن حضور مردمی است که با خدمت خالصانه و ایجاد امیدآفرینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بستر حماسه آفرینی در انتخابات با خدمت رسانی شایسته به مردم

ایجاد بستر حماسه آفرینی در انتخابات با خدمت رسانی شایسته به مردم