مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-11فرهنگي

بازخوانی پرونده عباس امیرانتظام و روایت ناگفته های دهه اول انقلاب اسلامی در «تارکد»


کارگردان مجموعه مستند «تارکد» گفت: در حدود پنج سال اخیر تلاش هایی شده تا روایت های غیرمستند درباره امیرانتظام شکل بگیرد که اگر به آن به صورت مستند پرداخته نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه مستند تارکد به کارگردانی محمدصالح نیکنام، از تولیدات جدید شبکه مستند و مرکز هنری رسانه ای نهضت است که در آن هر قسمت به یکی از پرونده های امنیتی مرتبط با تحولات و چهره های شاخص در دهه اول انقلاب اسلامی پرداخته شده است.

پخش هفتگی این مستند از شبکه مستند سیما، از 12 مردادماه آغاز شده است و هر پنجشنبه ساعت 22 یک قسمت از آن روی آنتن می رود.

تارکد ، مجموعه مستند 10 قسمتی و آرشیوی است که با استفاده از مجموعه اسناد پژوهشی دقیق، جزییات کمتر شنیده شده از آن رویدادها را بیان می کند.

این مجموعه به موضوعات مهم امنیتی تاریخ انقلاب از جمله کارنامه سیاسی شهید بهشتی و ترور وی، آغاز جنگ تحمیلی، پشت پرده حملات شیمیایی عراق در دفاع مقدس، پرونده ابراهیم یزدی، عباس امیرانتظام، فرار بنی صدر، حج خونین سال 1366 و انفجار دفتر نخست وزیری پرداخته است.

   10 روایت دست اول از ناگفته های دهه نخست انقلاب اسلامی محمدصالح نیکنام کارگردان مجموعه مستند تارکد که با 10 روایت دست اول از اسناد مرتبط با ناگفته های تحولات دهه نخست انقلاب اسلامی، در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی پرونده عباس امیرانتظام و روایت ناگفته های دهه اول انقلاب اسلامی در «تارکد»

بازخوانی پرونده عباس امیرانتظام و روایت ناگفته های دهه اول انقلاب اسلامی در «تارکد»