مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 00:402023-08-31ورزشي

مهدی مثل امباپه؛ طارمی انتقال به میلان را نپسندید!


انتقال هیجان انگیز مهدی طارمی به میلان منتفی شد! - جی پلاس، در حالی که شب گذشته اعلام شده بود باشگاه پورتو با میلان برای انتقال مهدی طارمی به دومین تیم پرافتخار اروپا قطعی شده است اما در 24 ساعته گذشته همه چیز تغییر کرد.

ویتور بایا مدیر باشگاه پورتو ساعاتی پیش اعلام کرد این تیم پرتغالی مشکلی با این انتقال ندارد و خود طارمی تصمیم گیرنده است.

برخی از رسانه های ایتالیایی هم اعلام کرده بودند پای برخی دلال ها به این انتقال باز شده است! حالا خبرنگارانی چون دی مارتزیو و رومانو اعلام کردند که حضور طارمی در میلان نشدنی است ساشا تالیوری خبرنگار نیز در این باره اعلام کرد: انتقال مهدی طارمی خجالت آور شد.

توافق در همه موارد انجام شده بود اما بازیکن و اطرافیانش افراد جدیدی را وارد پروژه این انتقال کردند و کار پیچیده شد! داریا بهرامی واسطه اصلی معامله دو باشگاه میلان و پورتو، عصر امروز (پنجشنبه) در دفتر مرکزی باشگاه میلان حضور پیدا کرده بود تا درباره آخرین جزییات قرارداد با نمایندگان باشگاه ایتالیایی صحبت کند اما طبق ادعای سایت کالچو مرکاتو، گویا او تنها واسطه ای نبوده که می خواسته از این معامله سهم ببرد.

علاوه بر این، حقوق در نظر گرفته شده از سوی باشگاه میلان برای طارمی که تنها 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی مثل امباپه؛ طارمی انتقال به میلان را نپسندید!

مهدی مثل امباپه؛ طارمی انتقال به میلان را نپسندید!