مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-12اقتصادي

ال نینو در راه است/ احتمال وقوع شرایط فوق نرمال در بارش ها و بروز سیلاب


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سال 1394 بود که برای نخستین بار نام پدیده ال نینو در اخبار ایران جای گرفت و مردم با روز های پربارشی مواجه شدند که نتیجه ال نینو بود؛ - ال نینو در راه است/ احتمال وقوع شرایط فوق نرمال در بارش ها و بروز سیلاب وقوع شرایط فوق نرمال در فاز ال نینو، خبر از وقوع بارش های سنگین و سیل آسا دارد و در صورت تحقق پیش بینی های فصلی، بخش عمده کشور در پاییز و زمستان پیش رو با بروز شرایط حدی اقلیمی، شاهد بارش های شدید و رودخانه های سیلابی خواهند بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سال 1394 بود که برای نخستین بار نام پدیده ال نینو در اخبار ایران جای گرفت و مردم با روز های پربارشی مواجه شدند که نتیجه ال نینو بود؛ حال بار دیگر این پدیده در راه ایران است.

ال نینو پدیده ای است که هر چند سال یک بار باعث ایجاد ناهنجاری های بزرگی در آب و هوای سراسر کره زمین می شود و امسال طبق پیش بینی ها قرار است پاییز و زمستان پربارشی را برای ایران رقم بزند.

فیروز قاسم زاده، سخنگوی صنعت آب ایران در این خصوص گفت: با توجه به پیش بینی های انسو، پدیده ال نینو به عنوان فاز گرم انسو در جهان حاکم است و اقلیم ایران نیز بطور نسبی از این پدیده متاثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ال نینو در راه است/ احتمال وقوع شرایط فوق نرمال در بارش ها و بروز سیلاب

ال نینو در راه است/ احتمال وقوع شرایط فوق نرمال در بارش ها و بروز سیلاب