مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-24سياسي

احیای واحدهای تولیدی بستری برای اشتغال جوانان است


رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به بازگشایی برخی کارخانجات نیمه تعطیل و تعطیل شده در استان گیلان گفت: احیای واحدهای تولیدی، زمینه ای در جهت رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نشست اعضای شورای قضایی استان ظهر امروز با حضور داوود محمدی مدیرکل جرائم سازمان یافته دادستانی کل کشور و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد.

  رییس کل دادگستری استان گیلان در این نشست، معضل پسماند را از معضلات اساسی استان گیلان برشمرد و اظهار کرد: انبوه زباله و شیرابه های ناشی از آن، مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد کرده و سلامت آنان را به خطر انداخته و امید است با استفاده از ظرفیت های دادستانی کل کشور تصمیمات شایسته ای در این خصوص اتخاذ گردد.

حجت اسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به بازگشایی برخی کارخانجات نیمه تعطیل و تعطیل شده در استان گیلان و اقدامات مطلوبی که در این راستا با حمایت های دستگاه قضایی صورت گرفته است، گفت: احیای واحدهای تولیدی، زمینه ای در جهت رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای تولیدی بستری برای اشتغال جوانان است

احیای واحدهای تولیدی بستری برای اشتغال جوانان است