مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-10اقتصادي

3 اقدام موفق دولت برای تأمین و عرضه ارز اربعین امسال


در اربعین سال جاری، بانک مرکزی توانست با وجود افزایش تقاضای ارز، نرخ ارز را مدیریت کند، از سوی دیگر تخصیص ارز زیارتی به صورت دینار به جای دلار و عرضه ارز اربعین توسط 6 بانک کشور در قالب 1790 شعبه شهری و روستایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دولت سیزدهم نشان داده در بخش های مختلف مدیریت اجرایی کشور الگوی مناسب و جدیدی را ایجاد کرده است.

یکی از مواردی که می توان در تحول مدیریتی در کشور به آن اشاره کرد، مدیریت مناسب و متفاوت در برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است، به اذعان بسیاری از زائرانی که به زیارت امام حسین (ع) در سال های گذشته و امسال رفته اند، تغییر شیوه مدیریت  در اربعین امسال کاملا محسوس بود.

تسهیلاتی که دولت سیزدهم به طور مستقیم و غیرمستقیم برای راهپیمایی اربعین حسینی امسال تامین کرد، توانست رضایت زائران را جلب کند، یکی از موضوعاتی که هر سال مشکلات فراوانی را برای زائران حسینی ایجاد می کرد، مسئله تامین ارز بود .

در زمینه تامین ارز، هرسال دولت و زائران با مشکلات زیادی مواجه بودند که در نهایت به تعداد کمی از افراد ارز تخصیص داده می شد، شیوه اخذ ارز نیز هر سال انتقادات فراوانی را برای زائران ایجاد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اقدام موفق دولت برای تأمین و عرضه ارز اربعین امسال

3 اقدام موفق دولت برای تأمین و عرضه ارز اربعین امسال