مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-29سياسي

دادستان ها در موضوعات حقوق عامه نباید در جایگاه مجری قرار گیرند


در موضوعات حقوق عامه دادستان ها نباید در جایگاه مجری قرار گیرند بلکه باید با توجه به تکالیف مختلف دستگاه های اجرایی، نظارت و پیگیری قانونی انجام وظایف و رفع موانع و مشکلات را از مدیران و مسئولان مربوطه مطالبه کنند.

- دادستان کل کشور گفت: در موضوعات حقوق عامه دادستان ها نباید در جایگاه مجری قرار گیرند بلکه باید با توجه به تکالیف مختلف دستگاه های اجرایی، نظارت و پیگیری قانونی انجام وظایف و رفع موانع و مشکلات را از مدیران و مسئولان مربوطه مطالبه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، هشتمین نشست تخصصی و دومین نشست منطقه ای حقوق عامه با موضوع آسیب شناسی و بررسی چالش های عمده حوزه حقوق عامه در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بصورت ارتباط تصویری زنده و با حضور حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور، غلامعباس ترکی معاون قضایی دادستان کل و مدیران کل این معاونت برگزار شد.

در این نشست سه ساعته حجت الاسلام و المسلمین موحدی ضمن قدردانی از تشکیل این نشست و حضور دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان های مذکور و معاونین حقوق عامه دادستان ها اظهار داشت: دادستانی کل کشور وظایف و تکالیف متعددی دارد که در هفت معاونت این تکالیف در حال اقدام و انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ها در موضوعات حقوق عامه نباید در جایگاه مجری قرار گیرند

دادستان ها در موضوعات حقوق عامه نباید در جایگاه مجری قرار گیرند