مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-13اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه تا 15 مهرماه خبر داد.

- محمدکاظم صادقیان، مدیرکل صمت یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، همزمان با سایر استان های کشور طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه آغاز و تا 15 مهرماه سال جاری تداوم خواهد داشت.

وی افزود: بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار در ایام بازگشایی مدارس، از جمله مهم ترین اهداف اجرای این طرح است که با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط انجام می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد انجام گشت های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده های تشکیل شده بر رعایت درصدهای سود خرده و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور کالاهای لوازم التحریر، کیف و کفش و روپوش مدارس و رعایت نرخ های تعیین شده دفترچه های دانش آموزی، خدمات سرویس ایاب و ذهاب مدارس و نیز نحوه عملکرد آموزشگاه ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه های مصوب را از جمله برنامه های این طرح ویژه عنوان کرد که با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی صورت می گیرد.

صادقیان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا، فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد