مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 21:002023-09-21اقتصادي

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد فراتر از نمایشگاه


بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان یزد که این روزها با قریب به 100 شرکت و فعال این حوزه در محل نمایشگاه های بین المللی یزد دایر است، - ایسنا/یزد بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان یزد که این روزها با قریب به 100 شرکت و فعال این حوزه در محل نمایشگاه های بین المللی یزد دایر است، اهدافی فراتر از نمایشگاه های عرضه تولیدات صنعت ساختمان را دنبال می کند و خوشبختانه با استقبال بی نظیر یزدی ها همراه شدده است.

صنعت ساختمان به دلیل جایگاه این حوزه و گستردگی آن نسبت به دیگر صنایع و اشتغالزایی در کشور بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیز سهم بالایی از شاخص تولید ناخالص داخلی هر کشور که نشان دهنده میزان رشد و تولید در بخش های مختلف اقتصادی آن کشوراست را به خود اختصاص می دهد.

هرچند سهم صنعت ساختمان در GDP کشورمان در سالیان اخیر تک رقمی و گاهاً منفی بوده ولی در برخی دوره ها به 30 درصد نیز رسیده است وآمارها نشان می دهد ظرفیت ها به گونه ای است که در صورت مهیا شدن شرایط و ثبات اقتصادی، سهم صنعت ساختمان در GDP می تواند در آینده حداقل تا 20 درصد نیز افزایش یابد.

در همین راستا نمایشگاه های صنعت ساختمان، یک پلتفرم تاثیرگذار برای شرکت ها، متخصصان و کارشناسان این صنعت محسوب می شود چرا که در قالب این نمایشگاه ها می توان نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد فراتر از نمایشگاه

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان یزد فراتر از نمایشگاه