مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-28سياسي

کلنگ زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری آیین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین به مناسبت هفته دولت، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، سرپرست فرمانداری قزوین، بخشدار کوهین و دیگر مسوولین استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت، کلنگ عملیات اجرایی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین به زمین زده شد.

حسین خویینی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم گفت: زمین این پروژه توسط خیر نیک اندیش آقای حاج حسن قنبری برای احداث پایگاه امداد و نجات به جمعیت هلال احمر استان اهدا شده است.

وی افزود: ساخت این پایگاه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری با اعتبار اولیه به مبلغ 10 میلیارد ریال آغاز خواهد شد که برآورد اعتبار ملی مورد نیاز در این پروژه 80 میلیارد ریال می باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان از امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار هست و نیروهای امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم بهره می گیرند.

وی اضافه کرد: با این حال نیاز به توسعه، تجهیز و به روزرسانی این امکانات با توجه به رشد و تنوع نیاز مردم وجود دارد که برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین

کلنگ زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین