مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-26اجتماعي

خدمات دهی میراث فرهنگی شوشتر به زائران اربعین


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر از ایجاد تمهیدات در حوزه گردشگری برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر از ایجاد تمهیدات در حوزه گردشگری برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

داوود نجارآسیابانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان شوشتر گفت: این شهرستان به عنوان یکی از مسیرهای غیراصلی مبادی ورود به کشور عراق برای زیارت اربعین است.

بنابراین این اداره با هدف رفاه حال و همچنین ارج نهادن به زائران امام حسین (ع) تمهیداتی را در حوزه شهرستان شوشتر اندیشیده است.

او با اشاره به جلساتی که با فعالان و خدمات دهندگان گردشگری و صنایع دستی این شهرستان برگزار شد گفت: در این جلسات مصوب شد که از اول تا پایان شهریور سال جاری تسهیلاتی به صورت ویژه برای زائران عبوری از شوشتر در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: همچنین خدمات دهندگان گردشگری مجاز در شوشتر با دریافت برش های تخفیف از پیش تهیه شده که در مواکب برپا می شود توسط خدام امام حسین (ع) در این شهرستان و یا با ارایه گذرنامه به عنوان زائران اربعین می توانند از این مزایا بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی میراث فرهنگی شوشتر به زائران اربعین

خدمات دهی میراث فرهنگی شوشتر به زائران اربعین