مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-26اقتصادي

بهره برداری از 1000 میلیارد ریال طرح در سیرجان


امروز همزمان با سومین روز هفته دولت، طرح های عمرانی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در بخش زیدآباد سیرجان به بهره برداری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، علی یعقوبی پور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان امروز در حاشیه بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: یکی از این طرح ها افتتاح و بهره برداری از طرح تامین آب روستاهای حومه شمالی بخش زیدآباد سیرجان با خط انتقال 3200 مترلوله گذاری و 50 میلیارد ریال از اعتبارات اداره آب و فاضلاب شهرستان سیرجان است که در این طرح 4 هزار خانوار روستایی از آب شرب سالم بهره مند شدند.

وی گفت: همچنین بهره بردای از طرح بازسازی شبکه آب بخش زیدآباد با اجرای عملیات 28 هزار متر لوله گذاری و هزینه 150 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت آب و فاضلاب سیرجان نیز انجام شد.

یعقوبی پورافزود: افتتاح و بهره برداری ازطرح آسفالت 175 هزار متر مربع معابر شهری و روستایی در این بخش انجام و اجرای پروژه آسفالت معابر سطح شهر زیدآباد نیز به طول 45500 مترمربع با اعتبار بیش از 370 میلیارد ریال به پایان رسیدند و امروز به میمنت هفته دولت از این طرح ها بهره برداری شد.

فرماندار سیرجان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات عمرانی اخیر در روستاها که از ابتدای انقلاب تاکنون بی سابقه بوده آسفالت معابر روستایی است که در این راستا در چند ماه گذشته با مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1000 میلیارد ریال طرح در سیرجان

بهره برداری از 1000 میلیارد ریال طرح در سیرجان