مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-12اقتصادي

الزام استفاده از وکیل در پرونده ها، میزان حق الوکاله ها را کاهش می دهد


رییس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان گفت: الزام استفاده از وکیل در پرونده ها و قراردادهای حقوقی، میزان تعرفه ها و حق الوکاله ها را کاهش خواهد داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان گفت: الزام استفاده از وکیل در پرونده ها و قراردادهای حقوقی، میزان تعرفه ها و حق الوکاله ها را کاهش خواهد داد.

علی قاسمی در گفتگو با ایسنا با اشاره به کمبود وکیل در مناطق محروم استان هرمزگان، اظهار کرد: مناطق محروم استان هرمزگان مانند بشاگرد از مشکل منبود وکیل رنج می برند و با توجه به اینکه امکان الزام وکلا برای حضور در یک منطقه وجود ندارد باید راه کارهای دیگری را برای حل این چالش در نظر گرفت.

وی، با ذکر این نکته که وکیل غیرحرفه ای بهتر از عدم وجود وکیل است، عنوان کرد: باید سهمیه های ویژه ای برای جذب وکیل در مناطق محروم هرمزگان در نظر گرفته شود تا مناطق کمتر برخوردار و بد آب و هوا نیز از نعمت وکیل مستقر یا بومی بهره مند شوند.

رییس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان، با اشاره به تعرفه مالی وکلا، بیان کرد: حق الوکاله بر اساس توافق طرفین در قالب یک قرار داد تعیین می شود و در حال حاضر محدودیت های خاصی برای تعیین قیمت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام استفاده از وکیل در پرونده ها، میزان حق الوکاله ها را کاهش می دهد

الزام استفاده از وکیل در پرونده ها، میزان حق الوکاله ها را کاهش می دهد