مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-31سياسي

اشتغال 2100 بهبودیافته اعتیاد در سال دوم دولت سیزدهم


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه رفع چالش آسیب اجتماعی به تنهایی از عهده هر دولتی خارج است گفت: در سال دوم دولت مردمی برای 2100 مددجو بهبودیافته اعتیاد اشتغال پایدار ایجاد شد.

- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه رفع چالش آسیب اجتماعی به تنهایی از عهده هر دولتی خارج است گفت: در سال دوم دولت مردمی برای 2100 مددجو بهبودیافته اعتیاد اشتغال پایدار ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اسکندر مومنی امروز در مراسم افتتاح پروژه های اشتغال مرکز ماده 16 گفت: حلقه مفقوده بازگشت بهبودیافتگان به اجتماع موضوع اشتغال است که بخشی از آن همت و اراده بهبودیافتگان را می طلبد و بخشی دیگری باید توسط ما حمایت شود.

وی اضافه کرد: حلقه اشتغال و توانمندسازی اولویت دولت سیزدهم برای رفع چالش اعتیاد است و اتفاقی که امروز در افتتاح این واحدهای اشتغال بهبودیافتگان رخ داد، همان هدف دولت است که در صحنه و واقعیت به عمل نشست و ما از افتتاح امروز به عنوان یک الگو برای استان های دیگر استفاده خواهیم کرد.

به گفته دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ، ایجاد اشتغال 230 نفر برای بهبودیافتگان کار ساده نیست و هیچ دولتی به تنهایی توان رفع چالش آسیب های اجتماعی ندارد و باید کارگزاران اجتماعی، خیرین و رسانه ها در این زمینه دولت را یاری کنند تا در هماهنگی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 2100 بهبودیافته اعتیاد در سال دوم دولت سیزدهم

اشتغال 2100 بهبودیافته اعتیاد در سال دوم دولت سیزدهم