مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-25اجتماعي

تکمیل ظرفیت نیمی از پارکینگ ها در مهران/ آخرین وضعیت ترافیکی جاده های منتهی به مرز


جانشین پلیس راهور فراجا از انضباط قابل قبول ترافیکی در مرزهای خروجی زائران اربعین خبرداد و اعلام کرد که ظرفیت نیمی از پارکینگ ها در شهر مهران تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید تیمور حسینی که در مرز مهران حضور دارد، در خصوص تردد زائرین اربعین حسینی اظهارکرد: از ابتدای طرح ترافیکی اربعین حسینی تا کنون بیش از 4500 دستگاه اتوبوس و بالغ بر 215 هزار دستگاه وسیله نقلیه سواری از مناطق مختلف کشور به مرزهای اربعینی تردد داشتند.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای طرح تا امروز هیچگونه مشکل ترافیکی در مبادی منتهی به مرزهای اربعینی نداشتیم.

جانشین پلیس راهور فراجا با اشاره به بیشترین مرز انتخابی زائرین اربعین حسینی برای خروج از کشور گفت: طبق سنوات گذشته مرز مهران همچنان بیشترین تردد زائرین اربعین حسینی را دارد و تاکنون حدود 61 درصد از زائرینی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشتند، مرز مهران را انتخاب کردند و خوشبختانه تا این لحظه در مرز مهران هیچگونه مشکل ترافیکی وجود نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت پارکینگ های شهر مهران گفت: در این روزها ما شاهد حجم تردد نسبتا سنگین به سمت مرز مهران هستیم و تاکنون 50 درصد از ظرفیت پارکینگ های شهر مهران و محل های مجاز پارک خودرو توسط خودروهای زائرین اربعین حسینی مورد استفاده قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت نیمی از پارکینگ ها در مهران/ آخرین وضعیت ترافیکی جاده های منتهی به مرز

تکمیل ظرفیت نیمی از پارکینگ ها در مهران/ آخرین وضعیت ترافیکی جاده های منتهی به مرز