مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 01:452023-09-18بين الملل

تاکید ریاض بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطینی


وزیر خارجه سعودی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل گفت که بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین، هیچ راهکاری برای حل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه گزارش ها درباره تصمیم عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی، اکنون از تاکید ریاض بر تشکیل کشور مستقل فلسطین خبر می رسد.

فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی شامگاه دوشنبه گفت که بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین، هیچ راهکاری برای حل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، بن فرحان که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک صحبت می کرد، توضیح داد: راهکار دو دولتی باید به خط مقدم بازگردد.

حل مسئله فلسطین برای ثبات منطقه و جهان حیاتی است .

وی ضمن تاکید بر ضرورت احیای امید برای برون رفت از تشدید بحران انسانی که فلسطین از آن رنج می برد، اظهار داشت: راه حل مسئله فلسطین باید بر اساس راهکار دو دولتی و تشکیل کشور فلسطین بر اساس قطعنامه های بین المللی باشد .

طبق این گزارش، وزیر خارجه سعودی با بیان اینکه ریاض در پی بازگرداندن راهکار دو دولتی به دستورکارها از طریق گفتگو است، اضافه کرد: عربستان سعودی به طور کامل با برادران خود در فلسطین هماهنگ شد تا اطمینان حاصل شود که اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ریاض بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطینی

تاکید ریاض بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطینی