مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-14سياسي

آیا جنگ های پیامبر (ص) به منزله خشونت طلبی مسلمانان بود؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبهات بی اساسی که توسط دشمنان اسلام ساخته و پرداخته می شود، یکی از برنامه هایی است که هر از گاهی صورت انجام می شود تا به اعتقادات مسلمانان ضربه وارد کرده و آن ها را از صراط مستقیم منحرف کند.

- آیا جنگ های پیامبر (ص) به منزله خشونت طلبی مسلمانان بود؟ کافران قریش و سایر کافران و مشرکان شعار الحرب سجال را سر می دادند به این معنا که جنگیدن و مبارزه عامل فخر و بزرگی است.

بر همین اساس بود که به طور مداوم در حال جنگ با دیگران بودند و قصد داشتند که هر بار خون را با خون بشویند!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبهات بی اساسی که توسط دشمنان اسلام ساخته و پرداخته می شود، یکی از برنامه هایی است که هر از گاهی صورت انجام می شود تا به اعتقادات مسلمانان ضربه وارد کرده و آن ها را از صراط مستقیم منحرف کند.

هتک حرمت هایی که نسبت به ساحت مقدس پیامبر(ص) صورت می گیرد، یکی از این برنامه های ضد اسلامی است که با خشن نشان دادن چهره اسلام، ایمان مسلمانان را سست کنند.

خبرگزاری تسنیم در یادداشتی به نقل از دکتر فاطمه محبی، استاد حوزه و دانشگاه، به بررسی دلایل جنگ های صدر اسلام و حمله دشمنان به مسلمانان پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جنگ های پیامبر (ص) به منزله خشونت طلبی مسلمانان بود؟

آیا جنگ های پیامبر (ص) به منزله خشونت طلبی مسلمانان بود؟