مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-29سياسي

رونمایی از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گاما با ظرفیت 100 تن در روز»


همزمان با ششمین روز از هفته دولت، آیین رونمایی از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت 100 تن در روز» با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در شهرستان بناب برگزار شد.

- رونمایی از سامانه پرتودهی خودحفاظ گاما با ظرفیت 100 تن در روز همزمان با ششمین روز از هفته دولت، آیین رونمایی از سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت 100 تن در روز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین رونمایی و بهره برداری از سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت 100 تن در روز با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، سیدپژمان شیرمردی، معاون سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته ای و نیز مسوولان استانی و محلی در مجتمع پرتوفرآیند شمال غرب کشور (بناب) برگزار شد.

بر اساس سیاست های ابلاغی و نیز رسالت ذاتی سازمان انرژی اتمی، سالم سازی محصولات کشاورزی و مواد غذایی با هدف ارتقای سلامت و بهداشت جامعه در دستور کار این سازمان قرار گرفته و به همین منظور شرکت توسعه کاربرد پرتوها با تکیه بر دانش، توانایی و تجارب سودمند متخصصان خود در مجتمع پرتوفرآیند شمال غرب کشور (بناب) اقدام به طراحی و تولید سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گاما با ظرفیت 100 تن در روز»

رونمایی از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گاما با ظرفیت 100 تن در روز»