مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-23اقتصادي

جلوگیری از بیکاری 3000 کارگر در خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به رفع تعطیلی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: در این راستا از بیکاری حدود سه هزار کارگر به صورت مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی دهقانی در این باره اظهار کرد: سیاست های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی همواره بر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در کشور است و در این خصوص اقدامات زیادی در راستای احیای واحدهای تولید و رفع مشکلات آنها انجام شد.

رییس کل دادگستری خوزستان از توقف تعطیلی یکی از واحدهای تولیدی در این استان خبر داد و افزود: تعطیلی شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان که به دلیل بدهی به شرکت گاز به صورت نیمه تعطیل درآمده بود، با ورود دادستانی مرکز استان و طرح در جلسات این ستاد پیگیری و تصمیماتی اتخاذ شده که منجر به رفع تعطیلی این واحد تولیدی شده است.

رییس کل دادگستری خوزستان از حمایت قوه قضاییه در راستای رفع تعطیلی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان خبر داد و بیان کرد: با تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه، از بیکاری حدود سه هزار کارگر به صورت مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری شد.

رییس ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی خوزستان با بیان اینکه این واحد پتروشیمی در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته در حال فعالیت است، اظهار کرد: رویکرد حمایتی به معنی چشم پوشی از حقوق دولت نیست بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکاری 3000 کارگر در خوزستان

جلوگیری از بیکاری 3000 کارگر در خوزستان