مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-27سياسي

در موضوع تفکیک زباله از مبدا در رشت باید عملکرد قابل قبول ارائه شود


رییس شورای شهر رشت با تاکید به اینکه مناطق رشت بزرگ هستند عنوان کرد: باید تعداد خودروهای جمع آوری زباله خشک، ایستگاه های ثابت تحویل زباله خشک و اپلیکیشن آن برای ارتباط مردم را توسعه دهیم و دیگر عذری در این باره پذیرفتنی نیست و مدیرعامل فعلی سازمان پسماند .

- ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت با تاکید به اینکه مناطق رشت بزرگ هستند عنوان کرد: باید تعداد خودروهای جمع آوری زباله خشک، ایستگاه های ثابت تحویل زباله خشک و اپلیکیشن آن برای ارتباط مردم را توسعه دهیم و دیگر عذری در این باره پذیرفتنی نیست و مدیرعامل فعلی سازمان پسماند شهرداری رشت با تمامی مشکلاتی که در این حوزه مطرح بود، این مسئولیت را پذیرفت و حالا نیز باید عملکرد قابل قبول ارائه کند.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، تصریح کرد: امیدواریم روز به روز شاهد رفع شدن مشکلات و حرکت پرشتاب تر کشور به سمت توسعه و تعالی باشیم.

وی با اشاره به وضعیت پسماند و اهمیت موضوع تفکیک زباله از مبدا بیان کرد: متاسفانه در موضوع تفکیک زباله از مبدا شرایط رضایت بخش نیست و با وجود اینکه چندین سال یک شرکت خصوصی با شهرداری رشت در این باره قرارداد همکاری داشت، اما عملا هیچ اقدامی مشاهده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موضوع تفکیک زباله از مبدا در رشت باید عملکرد قابل قبول ارائه شود

در موضوع تفکیک زباله از مبدا در رشت باید عملکرد قابل قبول ارائه شود