مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-26اقتصادي

افزایش ساعت پخت 50 نانوایی در مرکز مازندران


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ساری با اشاره به اینکه ساعت پخت 23 واحد نانوایی در معابر اصلی شهر را افزایش دادیم، گفت: این موضوع در کاهش صف ها موثر بود که قرار است تعداد نانوایی از 23 واحد به 50 واحد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پس از اجرای طرح هوشمندسازی مدیریت آرد و نان شاهد کاهش ساعت کاری بسیاری از نانوایی های استان مازندران هستیم که این مساله موجب شده تا شهروندان مازندرانی برای تهیه نان روزانه در صف های طولانی منتظر بمانند.

برخی از نانوایی های مرکز مازندران که در مسیر تردد بالای مردم و مسافران قرار داشتند، پیش از این به صورت شبانه روزی در حال پخت نان بودند اما اکنون با هوشمندسازی مدیریت آرد و نان روزانه در دو تا سه نوبت فعالیت می کنند.

این روزها تهیه نان به مهم ترین دغدغه خانواده ها تهیه شدند و صف های شلوغ نان تاییدی بر این موضوع است.

صف های شلوغ نان به بازار داغی برای شایعه هم تبدیل شده که بحث کمبود آرد و گندم علت آن اعلام شده و همین مسائل برای مردم دغدغه ایجاد کرده است.

سلمان ستاری معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ساری در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: از اسفند ماه بحث هوشمندسازی نان در مرکز استان همانند سایر شهرهای استان با هدف صرفه جویی و هم جلوگیری از تخلفات شروع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت پخت 50 نانوایی در مرکز مازندران

افزایش ساعت پخت 50 نانوایی در مرکز مازندران