مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-23دانش

گام مهم جهاد دانشگاهی در حوزه توسعه اینترنت نسل پنجم


سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص اینترنت نسل پنجم با دومین اپراتور تلفن همراه کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص اینترنت نسل پنجم با دومین اپراتور تلفن همراه کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حبیب الله اصغری رییس جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل و سازمان جهاد دانشگاهی که امروز در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، راجع به دستاوردهای جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر در حوزه مخابرات و ماشین های الکتریکی متمرکز شده و فعالیت های زیادی را انجام داده است که از میان آنها می توان به ساخت آنتن های مخابراتی اشاره کرد.

وی ادامه داد: ما در همکاری با نیروی دریایی، کارهای آنتنی انجام داده ایم و آنتن های VLF (این باند فرکانسی بیشتر برای ارتباط با زیر آب استفاده می شود و کاربرد نظامی دارد) که در دنیا از جمله در کشورهای آمریکا و استرالیا کاربرد فراوان دارد، ساخته ایم که این امکان را فراهم می کند که تا عمق بیش از 1000 کیلومتر زیر آب های خلیج فارس برود و پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهم جهاد دانشگاهی در حوزه توسعه اینترنت نسل پنجم

گام مهم جهاد دانشگاهی در حوزه توسعه اینترنت نسل پنجم