مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:162023-09-15سياسي

امام جمعه شهرکرد: تلاش دشمن فریب مردم با القائات منفی در قالب حجاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به ایام حزن و اندوه رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، گفت: زیارت جامعه کبیره به خوبی اهل بیت را معرفی کرده است.

امام جمعه شهرکرد افزود: بسیاری از بزرگان دین به خواندن روزانه جامعه کبیره پایبند هستند لذا توصیه می شود تا حد امکان این زیارت را بخوانید و راه روشن را بشناسید.

وی خاطرنشان کرد: این خانواده با توحید ناب و بدون شرک و مخلص در مسیر پروردگار بودند و مسلمانان به خاطر داشتن این اولیای الهی ثروتمند هستند، هیچ مکتبی بالاتر از اسلام وجود ندارد و وعده الهی نزدیک است که روزی همه جهانیان زیر پرچم اسلام قرار گیرند.

نکونام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، به قله نزدیک هستیم و لازمه حرکت در این مسیر، قوی شدن، انسجام، دشمن شناسی، مقاومت، وحدت و درک مکر دشمن است که با ولایت پذیری به دست می آید.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، قدرت از آمریکا سلب شده است و قدرت های غربی به سمت استهلاک در حرکتند لذا باید در این مسیر و تا رسیدن به قله مبارزه را ادامه داد و با چنگ و دندان ابرقدرت ها را شکست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: تلاش دشمن فریب مردم با القائات منفی در قالب حجاب است

امام جمعه شهرکرد: تلاش دشمن فریب مردم با القائات منفی در قالب حجاب است