مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-27سياسي

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند، گفت: نتیجه مخالفت بخشداران با شوراها و دهیاری ها چیزی جز ضرر به مردم نیست.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند، گفت: نتیجه مخالفت بخشداران با شوراها و دهیاری ها چیزی جز ضرر به مردم نیست.

محمد صالح جوکار امروز یکشنبه پنجم شهریورماه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به این که هر چه امورات کشور به دست مردم سپرده شود اثرات مثبت بسیاری خواهد داشت، گفت: در کنار مشارکت بیشتر مردم در حل مشکلات، سبب آسودگی دولت در اداره امور نیز خواهد شد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اهمیت شوراهای اسلامی شهر یا روستا، افزود: شوراها در حوزه کاری خود در امور شهری یا روستایی می توانند تصمیم گیری کرده و در کمیته انطباق این مصوبات تطبیق داده شود و سپس این مصوبات توسط شهرداران در حوزه شهری یا دهیاران در حوزه روستایی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان این که تلاش بخشداران باید همکاری و تعامل با دهیاری ها و شوراهای روستا باشد، عنوان کرد: بخشداران نباید از طرح های پیشنهادی دهیاران که در شوراها و کمیته انطباق تای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند