مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-30سياسي

نماینده مجلس: دولت سیزدهم در کنار رفع چالش ها، دستاوردهای خوبی داشته است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف گفت: دولت سیزدهم در کنار رفع چالش ها، دستاوردهای خوبی در حوزه داخلی و بین المللی داشته است.

-  ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به موفقیت های دولت سیزدهم در سیاست خارجی گفت: در دو سال گذشته سیاست خارجی دولت سیزدهم نقطه عطف های قابل توجه و مهمی داشته است.

به نظر می آید دولت سیزدهم گام های  مثبتی را در جهت  توسعه شرکای  بین المللی ایران برداشته است و در این چهار چوب روابط  کشورمان را با بازیگران بین المللی در موضوعات مختلف به سمت جلو پیش برده است.

وی افزود: در همین چهار چوب شاهد آن بودیم در دوره اخیر سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران  عضو دو نهاد منطقه ای و چند جانبه موثر شده است از جمله آن ها  سازمان همکاری شانگهای که روند عضویت  آغاز شد و در یک پروسه یک ساله ایران اسناد عضویت را در مجلس شورای اسلامی به تصویب رساند و در نهایت عضویت ایران در شانگهای پذیرفته شد.

عمویی ادامه داد: موضوع دوم بحث عضویت ایران در مجمع گروه بریکس است که یکی از مجامع پیش رو بین المللی در تحول در اقتصاد بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت سیزدهم در کنار رفع چالش ها، دستاوردهای خوبی داشته است

نماینده مجلس: دولت سیزدهم در کنار رفع چالش ها، دستاوردهای خوبی داشته است