مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-18سياسي

رونمایی از 60 کتاب ویژه شهدا در هفته دفاع مقدس در استان کرمان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در هفته دفاع مقدس از 60 کتاب ویژه شهدا و عملیات های مقدس دفاع مقدس استان کرمان و 20 کتاب صوتی رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در هفته دفاع مقدس از 60 کتاب ویژه شهدا و عملیات های مقدس دفاع مقدس استان کرمان و 20 کتاب صوتی رونمایی خواهد شد.

سرهنگ محمود مهدوی فر صبح امروز 27 شهریورماه در جلسه اعلام برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سال هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شعار این هفته ما متحدیم با رویکرد جهاد تبیین انتخاب و طی 35 جلسه از ابتدای سال برنامه ریزی شده است.

او با تبیین اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر بیان کرد: هفته دفاع مقدس از روز جمعه 31 شهریورماه آغاز می شود و در 7 مهرماه پایان می یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به شعار روزهای هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در این هفته 43 برنامه محوری و 120 زیربرنامه در استان کرمان برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: در چهار سال اخیر برنامه خوبی در آغازین روز هفته دفاع مقدس انجام می شود و آن تشرف به محضر رهبری است که امسال نیز ساعت 9 صبح روز 29 شهریورماه در استان ها به صورت ویدیوکنفرانس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 60 کتاب ویژه شهدا در هفته دفاع مقدس در استان کرمان

رونمایی از 60 کتاب ویژه شهدا در هفته دفاع مقدس در استان کرمان