مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-23سياسي

دشمن به دنبال تغییر در باور و نگرش مردم است


فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه دشمن به دنبال عملیات روانی است و می خواهد دگرگونی در حقایق و واقعیت ها به وجود آورد گفت: آنها به دنبال تغییر در باور و نگرش مردم هستنند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه دشمن به دنبال عملیات روانی است و می خواهد دگرگونی در حقایق و واقعیت ها به وجود آورد گفت: آنها به دنبال تغییر در باور و نگرش مردم هستنند.

سردار محسن کریمی، اول شهریور در آیین تودیع و معارفه مسئولین بسیج رسانه و بسیج هنرمندان استان مرکزی اظهار کرد: عاشورا دو بال شور حسینی و شعور حسینی دارد.

شور حسینی برای هدایت، کرامت و شفاعت انسان هاست و شعور حسینی سرشار از آموزه های اخلاقی است که همواره در طول زندگی به این آموزه ها نیاز داریم.

وی ادامه داد: اولین درس عاشورا، بحث مقاومت، استقامت و پایداری در جبهه حق است همان طور که امام حسین(ع) به وعده الهی برای پیروزی جبهه حق اعتقاد داشت و در برابر کثیری از دشمنان ایستادگی کرد.

در طول تاریخ جمهوری اسلامی نیز این موضوع به حقیقت پیوسته است که ما توانسته ایم در مقابل نظام استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

کریمی با اشاره به انس با قرآن و نماز و دعا اظهار کرد: تنها راه دوری از گمراهی و غفلت و رسیدن به کمال و رضای الهی، قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تغییر در باور و نگرش مردم است

دشمن به دنبال تغییر در باور و نگرش مردم است