مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-21دانش

بازدید تشکل های دانشگاهی استان لرستان از پارک علم و فناوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان (از جمله انجمن اسلامی، انجمن علمی، بسیج دانشجویی، - دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان از واحد های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان (از جمله انجمن اسلامی، انجمن علمی، بسیج دانشجویی، هیئت انصار الحسین علوم پزشکی لرستان) از واحد های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان بازدید و از نزدیک با فناوری های تولید شده در این واحد ها آشنا شدند.

در این بازدید فرهاد نامداری، رییس پارک علم و فناوری لرستان، ضمن تشریح نقش پارک و مراکز رشد به عنوان حلقه ارتباطی دانشگاه و صنعت، ابزار امیدواری کرد که اعضای این تشکل های دانشجویی با تجربیاتی که از این بازدید کسب می کنند، بازوان پارک علم و فناوری در اطلاع رسانی و پیام آوران خودباوری و امیدبخشی در دانشگاه های استان باشند.

حجت الاسلام حاتمی کن کبود مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: با هدف توانمندسازی هرچه بیشتر دانشجویان نخبه فرهنگی و سیاسی فعال در استان لرستان طرح حامیم 2 در دو مرحله آموزشی و فوق برنامه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید تشکل های دانشگاهی استان لرستان از پارک علم و فناوری

بازدید تشکل های دانشگاهی استان لرستان از پارک علم و فناوری