مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-10سياسي

سازهایی که به احترام محرم کوک شد/ آغاز یک جریان در هنر عاشورایی


تعدادی از گروه ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی طی ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) در تالارهای مختلف ویژه برنامه هایی را به مناسبت این روزهای گرامی پیش روی مخاطبان قرار دادند.

- تعدادی از گروه ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی طی ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) در تالارهای مختلف ویژه برنامه هایی را به مناسبت این روزهای گرامی پیش روی مخاطبان قرار دادند.

خبرگزاری مهر - گروه هنر-علیرضا سعیدی: یکی از نکات جالب توجهی که طی هفته های اخیر در حوزه موسیقی به واسطه علاقه مندی و عرض ارادت تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی به مقام والای حضرت سیدالشهدا (ع) رقم خورد، برگزاری چند کنسرت و ویژه برنامه موسیقایی به مناسبت ایام سوگواری ایشان و یاران گرامی شان بود که از ابتدای ماه محرم به واسطه همراهی و همکاری برخی از مجموعه های مختلف در فواصل زمانی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

مجموعه کنسرت هایی که به نسبت سال های گذشته شکل پررنگ تری گرفت و موجب شد تا چراغ موسیقی به واسطه ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) روشن بماند و برخی از هنرمندان این عرصه همراه با سایر بخش های هنری جامعه، با زبان هنر عرض ارادت خود را به مقام والای سیدالشهدا (ع) اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازهایی که به احترام محرم کوک شد/ آغاز یک جریان در هنر عاشورایی

سازهایی که به احترام محرم کوک شد/ آغاز یک جریان در هنر عاشورایی