مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-09اجتماعي

کشف نزدیک به 50هزار شوکر و باتوم فلزی و چاقوی ضامن دار در گمرک بازرگان


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 40هزار شوکر و باتوم فلزی و نزدیک به 10هزار چاقوی ضامن دار در گمرگ بازرگان آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 40هزار شوکر و باتوم فلزی  و  نزدیک به 10هزار چاقوی ضامن دار در گمرگ بازرگان آذربایجان غربی خبر داد.

وی اظهار داشت: حسب بررسی های فنی و گزارش پایگاه شهید بهروزی شهرستان ماکو مبنی بر قاچاق شوکر و باتوم فلزی از طریق مبادی رسمی گمرک بازرگان و اظهار این اقلام به عنوان اسباب بازی، موضوع در دستور کار  قرار  گرفته و پس از صدور دستورات شوکر به تعداد 24184، باتوم فلزی  15200 عدد و 9080عدد انواع چاقوی ضامن دار کشف وضبط گردید.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: با هماهنگی و همکاری موثر اطلاعات سپاه و دستگاه قضایی این محموله کشف و ضبط گردید و نقشه های شوم دشمنان و معاندین مانند همیشه نقش بر آب شد.

عتباتی در پایان گفت: دستگاه قضایی در هماهنگی کامل  با مجموعه های امنیتی و انتظامی بوده و با قاطعیت در دفاع از کیان میهن اسلامی ایستاده است و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیافتد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نزدیک به 50هزار شوکر و باتوم فلزی و چاقوی ضامن دار در گمرک بازرگان

کشف نزدیک به 50هزار شوکر و باتوم فلزی و چاقوی ضامن دار در گمرک بازرگان