مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-27ورزشي

ایجاد مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه 15 اصفهان


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با رأی مثبت اعضا برای ایجاد یک زیرساخت فرهنگی ورزشی در مطقه 15 اتفاق خوبی خواهد افتاد؛ براین اساس مشارکت 500 میلیون تومانی شهرداری رقم خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت وگوی خبری پس از یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز به مناسبت روز پزشک در خدمت پزشکان بودیم، نکات خوبی مطرح و مقرر شد در کارگروه مشترکی این موضوعات برای پیگیری و حل دنبال شود.

  وی در خصوص طرح ها و لوایح امروز گفت: مساعدت برای ایجاد مرکز فرهنگی ورزشی در منطقه 15 از مسائل بررسی شده در صحن امروز بود با رأی مثبت اعضا برای ایجاد یک زیرساخت فرهنگی ورزشی در این محله اتفاق خوبی خواهد افتاد؛ براین اساس مشارکت 500 میلیون تومانی شهرداری رقم خواهد خورد و امیدواریم شاهد بهره برداری هرچه سریع تر از این مجموعه فرهنگی ورزشی باشیم.

صالحی با اشاره به مصوبه کارگروه ماده 18 در خصوص تعیین نرخ سرویس مدارس گفت: با توجه به توضیحات مطرح شده شورا بدون ورود به جزییات مصوبه و نرخ به تصویب رسیده، مجموعه ارسالی از جانب کارگروه ماده 18 را جمع بندی کرد تا به شهرداری اصفهان ابلاغ شود و از ابتدای مهر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه 15 اصفهان

ایجاد مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه 15 اصفهان