مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-28اقتصادي

9 میلیارد تومان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اختصاص یافت


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 9 میلیارد تومان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه خبر داد.

- بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 9 میلیارد تومان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در نشست با مدیران بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: این میزان اعتبار برای تعمیر و توسعه بخش اتاق عمل، اورژانس و سیستم فاضلاب بیمارستان اختصاص پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با معاون حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت گفت: تا سقف 20 میلیارد تومان جهت تعمیرات و تجهیزات به حوزه درمان شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی افزود: همچنین در دیدار با رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد تا 30 میلیارد برای جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا بوشهر، 20 میلیارد برای بیمارستان تخصصی قلب بوشهر، 5 میلیارد برای بیمارستان دیلم، پنج میلیارد برای تجهیز مرکز جامع سلامت تنگک و 2 میلیارد تومان برای استقرار OPG در بندر ریگ اعتبار اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیارد تومان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اختصاص یافت

9 میلیارد تومان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اختصاص یافت