مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-12سياسي

مراسم اختتامیه سوگواره ملت امام حسین(ع) برگزار می شود


دبیر اجرایی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام از برگزاری اختتامیه این سوگواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد رحیمی -دبیر اجرایی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)- ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام با دبیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران در شش بخش برگزار شد که در نهایت با اعلان 64 نفر برتر و 32 نفر شایسته تقدیر به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: رویداد اختتامیه از ساعت 19:30 روز سه شنبه 21 شهریورماه 1402 در ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع ابتدای خیابان معلم، با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیران ارشد صدا و سیما و دیگر مدعوین برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش با اهداء جوایز نقدی، لوح و تندیس تقدیر خواهد شد.

به گفته وی؛ ادامه داد: مجموع آثار ارسالی به این دوره از سوگواره بیش از دوازده هزار اثر بود، همچنین جوایز اهدایی بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه سوگواره ملت امام حسین(ع) برگزار می شود

مراسم اختتامیه سوگواره ملت امام حسین(ع) برگزار می شود