مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-13اقتصادي

مخبر: صنعت کالای لوازم خانگی تبدیل به نقطه قوت صنایع کشور شده است


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه صنعت کالای لوازم خانگی تبدیل به مزیت و نقطه قوت صنایع کشور شده است، گفت: این صنعت به چنان بلوغ و رشدی در سال های گذشته رسیده است که باید زیست بوم بازاری خود را به حوزه صادرات تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه معاون اول رییس جمهور با انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، و مسئولان مربوطه در وزارت صمت و برخی تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی برگزار شد.

مخبر در این جلسه با اشاره به توانمندی و ظرفیت های این صنعت در تولید با کیفیت، طراحی زیبا، محصولات متنوع و با فن آوری روز تاکید کرد تولیدکنندگان لوازم خانگی می توانند با گرفتن سهم بازار منطقه تبدیل به الگویی در صنایع کشور شوند.

معاون اول رییس جمهور در این نشست تدوین طرح تحول صنعت لوازم خانگی با رویکرد کاهش قیمت تمام شده و افزایش بهره وری را یک ضرورت مهم دانست و افزود: رویکرد دولت سیزدهم پیوند و رابطه دوجانبه دولت ـ صنعت برای رقابت و تسخیر بازار منطقه و کشورهای همسایه است.

در این زمینه انتظارات این صنعت از دولت برای رسیدن به این هدف باید مورد ملاحظه قرار گیرد.

مخبر به بازار 600 میلیون نفری کشورهای همسایه و همچنین سیاست توسعه دیپلماسی و روابط با همسایگان در دولت مردمی اشاره و تاکید کرد: باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: صنعت کالای لوازم خانگی تبدیل به نقطه قوت صنایع کشور شده است

مخبر: صنعت کالای لوازم خانگی تبدیل به نقطه قوت صنایع کشور شده است