مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-13اقتصادي

افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان طی پنج ماه نخست از سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان طی پنج ماه نخست از سال جاری خبر داد.

جابر اکبرپور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در طی 5 ماهه نخست سال عبور و مرور مسافر در مرزهای پنجگانه استان افزایش کم سابقه ای داشته، افزود: تردد نزدیک به یک میلیون و 400 هزار نفر، از پنج مرز استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین، پلدشت) ما حصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به مرزهای استان است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تردد مسافری در مرزهای استان همچنان مربوط به مرز رازی در خوی است که با تردد بیش از 512 هزار نفر، جایگاه پرد ترددترین مرز استان را به خود اختصاص داده است.

اکبرپور ادامه داد: مرزهای بازرگان با 415 هزار تردد و تمرچین با 275 هزار تردد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش مسافر از پایانه های مرزی استان، 24 ساعته شدن تردد در پایانه های مرز رازی و تمرچین بوده که ضمن کاهش زمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی