مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-22بين الملل

پلیس کره جنوبی در ارتباط با قاچاق مواد مخدر به پایگاه های ارتش آمریکا یورش برد


پلیس کره جنوبی اعلام کرد، مشغول تحقیقات درباره 17 سرباز آمریکایی و پنج فرد دیگر به اتهام قاچاق ماده مخدر ماریجوانای صنعتی از طریق پست نظامی است.

- پلیس کره جنوبی اعلام کرد، مشغول تحقیقات درباره 17 سرباز آمریکایی و پنج فرد دیگر به اتهام قاچاق ماده مخدر ماریجوانای صنعتی از طریق پست نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه بی.

بی.

سی نوشت، این تحقیقات پلیس کره جنوبی بعد از یورش هایی که در ماه مه گذشته به دو پایگاه ارتش آمریکا در این کشور از جمله پایگاه کمپ همفریز ، بزرگترین پایگاه خارجی آمریکا صورت گرفت، اجرا می شود.

دادستان ها مشغول بررسی پرونده تمامی 22 متهم هستند و تاکنون یک تبعه فیلیپینی و یک تبعه کره جنوبی در این راستا دستگیر شده اند.

به نوشته بی.

بی.

سی این تحقیقات بر مبنای اطلاعاتی که بخش تحقیقات جنایی ارتش آمریکا به کره جنوبی داده، آغاز شد و برای چهار ماه ادامه یافته است.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، چا مین سئوک، یک کارآگاه ارشد کره جنوبی اظهار کرد، این یکی از بزرگترین پرونده های قضایی مطرح شده در سال های اخیر علیه سربازان آمریکایی است.

به دنبال یورش های مشترک صورت گرفته توسط پلیس کره جنوبی و بخش تحقیقات جنایی ارتش آمریکا به این پایگاه های نظامی تاکنون 77 گرم حشیش صنعتی، بیش از چهار کیلوگرم مایعات مخلوط ماری جوانای صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کره جنوبی در ارتباط با قاچاق مواد مخدر به پایگاه های ارتش آمریکا یورش برد

پلیس کره جنوبی در ارتباط با قاچاق مواد مخدر به پایگاه های ارتش آمریکا یورش برد