مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-03اقتصادي

گره گشایی از مشکلات 5000 مددجو با پرداخت وام قرض الحسنه در اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: صندوق «امداد ولایت» با پرداخت پنج هزار فقره تسهیلات به مددجویان، در سال گذشته گره گشای مشکلات آنها بوده است.

- اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: صندوق امداد ولایت با پرداخت پنج هزار فقره تسهیلات به مددجویان، در سال گذشته گره گشای مشکلات آنها بوده است.

علیرضا حسین نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تسهیلاتی را در حوزه های مختلف برای جامعه هدف و رفع نیازمندی آنها پرداخت می کنیم.

وی تصریح کرد: صندوق با مجوز رسمی از بانک مرکزی بیش از هفت سال است، فعالیت می کند و تنها مؤسسه مالی است که به صورت صد درصد قرض الحسنه تسهیلات حمایتی به نیازمندان پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: وام های این صندوق تا 10 میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می شود و برای وام های بالاتر از 10 میلیون تومان تنها یک بار کارمزد سه درصد محاسبه و دریافت می شود.

حسین نژاد افزود: بر اساس اعلام مدیریت این صندوق، در سال گذشته پنج هزار فقره تسهیلات به مددجویان با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اهمیت قرض الحسنه و اهتمام متمولین جامعه را به مشارکت در این امر نیکو یادآور شد و خاطرنشان کرد: قرض الحسنه 18 برابر ثواب و پاداش بیشتر از صدقه دارد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات 5000 مددجو با پرداخت وام قرض الحسنه در اردبیل

گره گشایی از مشکلات 5000 مددجو با پرداخت وام قرض الحسنه در اردبیل