مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-02سياسي

مشاور وزیر کشور: آیین نامه تولید دانش بنیان تدوین شد


مشاور وزیر کشور در امور فناوری با اشاره به تدوین آیین نامه تولید دانش بنیان گفت: بازیگران علم و فناوری باید وارد حوزه اقتصاد شده و سپس در عرصه های اصلی اقتصاد کشور مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی طهوری مشاور وزیر کشور در امور فناوری عصر امروز در دیدار با استاندار گیلان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: با تشکیل دبیرخانه مشترک، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و دفتر کارآفرینان در توسعه هر استان نقش مستقیم دارند.

وی با تأکید بر ورود شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری در حوزه اقتصاد، گفت:  بازیگران علم و فناوری باید وارد حوزه اقتصاد شده و سپس در عرصه های اصلی اقتصاد کشور مشارکت کنند.

 مشاور وزیر کشور در امور فناوری با بیان اینکه وزارت کشور فعالیت های دانش بنیان را در آیین نامه ای به نام آیین نامه تولید دانش بنیان در 18 ماده تدوین کرده است، افزود: این مجموعه در اختیار وزارت علوم قرار گرفته تا دانشگاه هایی که شایستگی محوری دارند، مأموریت هایی را در سطح ملی و به عنوان مأموریت بلندمدت برعهده بگیرند.

  پارک علم و فناوری به حوزه پسماند در گیلان باید ورود کند اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم بهره مندی بیشتر از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر کشور: آیین نامه تولید دانش بنیان تدوین شد

مشاور وزیر کشور: آیین نامه تولید دانش بنیان تدوین شد