مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-02اقتصادي

قطار توسعه گیلان روی ریل دانش بنیان حرکت می کند


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره مندی بیشتر از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فعالان عرصه پژوهش و فناوری گفت: قطار توسعه گیلان در بخش های مختلف روی ریل دانش بنیان حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز شنبه در دیدار با مشاور وزیر کشور در امور فناوری اظهار کرد: از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای تبدیل تهدیدها به فرصت و توسعه اشتغال گیلان بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی بیشتر از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان و فعالان عرصه پژوهش و فناوری، افزود: قطار توسعه گیلان در بخش های مختلف روی ریل دانش بنیان حرکت می کند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری گیلان نسبت به میانگین کشوری 2 ممیز یک دهم درصد پایین تر است، گفت: نرخ بیکاری 6 ممیز یک دهم درصدی استان در حوزه افرادی است که به رغم تحصیلات دانشگاهی، مهارت لازم برای انجام امور فنی و حرفه ای را ندارند و می توانند با توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان جذب این شرکت ها شوند.

عباسی با تاکید بر لزوم دانش پایه شدن همه بخش ها، بیان کرد: باید هم تراز با توسعه اشتغال گیلان در حوزه های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و …، سهم مباحث دانش بنیان نیز به خوبی افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار توسعه گیلان روی ریل دانش بنیان حرکت می کند

قطار توسعه گیلان روی ریل دانش بنیان حرکت می کند