مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-31سياسي

تشدید حفاظت از عرصه های جنگلی هیرکانی


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری، با اشاره به اینکه در 2 سال اخیر با حمایت جدی دولت و دستگاه قضایی استان شاهد کاهش قاچاق چوب های جنگلی، - ایسنا/مازندران مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری، با اشاره به اینکه در 2 سال اخیر با حمایت جدی دولت و دستگاه قضایی استان شاهد کاهش قاچاق چوب های جنگلی، تصرف و تجاوز به عرصه های طبیعی مازندران هستیم، گفت: تشدید حفاظتی از عرصه های جنگلی هیرکانی همانند سال جاری در دستور کار قرار دارد.

سیدعلی علوی، امروز، 9 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه، پرونده تخلف سه تن از کارکنان منابع طبیعی بابل که فریب قاچاقچیان حرفه ای را خورده بوده اند در دستگاه امنیتی و قضایی در حال بررسی است، اظهار کرد: در امر تعرض به عرصه طبیعی و ملی، قاچاق، حفظ و احیای منابع طبیعی با هیچ کس تعارف نداریم.

وی افزود: گزارش هایی از این افراد در بابل داشتیم، که دو تن از آنان شرکتی و یک نفر تازه تبدیل وضعیت شده بود که به دستگاه امنیتی گزارش و در دستگاه قضایی تشکیل پرونده شد.

علوی با بیان اینکه رییس اداره منابع طبیعی بابل بسیار فعال و از مدیران مورد اعتماد است، گفت: متخلف در هر جایی وجود دارد، پرونده این افراد نیز در حال بررسی است لذا سه تن در دام قاچاقچیان حرفه ای قرار گرفته و در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید حفاظت از عرصه های جنگلی هیرکانی

تشدید حفاظت از عرصه های جنگلی هیرکانی