مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-01حوادث

ضارب مامور پلیس در خراسان جنوبی دستگیر شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: فرد ضاربی که با خودروی شوتی مامور پلیس را زیر گرفته بود به همراه 6 نفر همدست در کمتر از 48 ساعت قبل از فرار توسط ماموران پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: فرد ضاربی که با خودروی شوتی مامور پلیس را زیر گرفته بود به همراه 6 نفر همدست در کمتر از 48 ساعت قبل از فرار توسط ماموران پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب شامگاه پنجشنبه 9 شهریور اظهار کرد: صبح روز گذشته شخصی با خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در پلیس راه شهرستان سربیشه مامور پلیس را زیر گرفت و به مقصد استان سیستان و بلوچستان متواری شد که در این خصوص دستگیری این عامل شرور به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و شگرد های تخصصی پلیس در ابتدای امر 2 نفر از همدستان متهم متواری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ساعاتی پیش ماموران پلیس پس از تلاش فراوان و انجام تحقیقات و بررسی های میدانی دقیق، متهم متواری شده را که سابقه حمل و نگهداری مواد مخدر داشته به همراه چهار نفر همدستش که قصد داشتند وی را به زادگاهش، استان خراسان رضوی فراری دهند دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضارب مامور پلیس در خراسان جنوبی دستگیر شد

ضارب مامور پلیس در خراسان جنوبی دستگیر شد