مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-20اجتماعي

توزیع 800 بسته نوشت افزار در طرح «مهر تحصیلی» اوقاف گیلان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی 800 بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی از محل درآمد موقوفات بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی 800 بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی از محل درآمد موقوفات بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام علیزاده امروز در حاشیه اجرای طرح مهر تحصیلی در شهرستان صومعه سرا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس در قالب اجرای طرح مهر تحصیلی 800 بسته تحصیلی بین دانش آموزان کم بضاعت گیلانی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با شناسایی دانش آموزان کم بضاعت از طریق آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی اجرا می شود، افزود: در راستای اجرای این طرح و توزیع 800 بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی، 500 بسته متعلق به دانش آموزان مقطع ابتدایی و 300 بسته متعلق به دانش آموزان دوره متوسطه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ارزش هر بسته اهدایی را هفت میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بسته ها از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به دانش آموزان بی بضاعت در چهار شهرستان رشت، لاهیجان، صومعه سرا، لنگرود و لشت نشا تهیه شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 800 بسته نوشت افزار در طرح «مهر تحصیلی» اوقاف گیلان

توزیع 800 بسته نوشت افزار در طرح «مهر تحصیلی» اوقاف گیلان