مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-06سياسي

4500 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در پویش نذر خون شرکت کردند


مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش نذر خون از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، افزود: چهار هزار و 558 نفر در این پویش شرکت کردند که از این تعداد سه هزار و 809 نفر موفق به اهدای خون شدند.

- حسین هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه اهدای خود عملی خداپسندانه است و افراد می توانند با اهدای خون ناجی جان بیماران نیازمند باشند، گفت: وضعیت خونی استان در حال حاضر 5.

5 روز است و در وضعیت مطلوبی به سر می بریم.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اجرای پویش نذر خون از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، افزود: تعداد مراجعه کنندگان در اجرای این پویش چهار هزار و 558 نفر بوده است که از این تعداد سه هزار و 809 نفر موفق به اهدای خون شدند.

هاشمی بیان کرد: شب گذشته پایگاه های سیار انتقال خون در تپه نورالشهدا شهرکرد از ساعت 19 تا 23 مستقر بودند که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد و طی این ساعات 60 واحد خون دریافت شد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت پایگاه های ثابت و سیار انتقال خون در روز اربعین، گفت: افراد می توانند در روز اربعین از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در پویش نذر خون شرکت کردند

4500 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در پویش نذر خون شرکت کردند