مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-17سياسي

اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در ابتدای ماه ربیع الاول


برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 26 تا 31 شهریورماه سال جاری از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

- اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در ابتدای ماه ربیع الاول ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 26 تا 31 شهریورماه سال جاری از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین تاجیک دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام روح الله یغماییان و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا باستانی برگزار و هر روز بعد از نماز عصر زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام صمدی یزدی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده، چهارشنبه با روایتگری سیره شهدا توسط حاتمی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن و جمعه با سخنرانی حجت الاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در ابتدای ماه ربیع الاول

اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در ابتدای ماه ربیع الاول