مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-28اقتصادي

مشکلی در تامین کالاهای اساسی مواکب اربعین وجود ندارد


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی مواکب اربعین حسینی وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی مواکب اربعین حسینی وجود ندارد.

عبدالهادی فرخ تبار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بحث تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مواکب اربعین حسینی اظهار کرد: توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مواکب اربعین حسینی در استان در حال انجام است.

وی افزود: به منظور رفاه حال موکب داران و تامین مواد غذایی زوار، همه هماهنگی های لازم با ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان انجام شده است تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

فرخ تبار با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مواکب در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه و آنسوی مرز بر حسب اسامی مواکب تهیه شده است، تصریح کرد: این کالاها شامل برنج، شکر، گوشت و مرغ منجمد هستند که بر اساس اعلام نیاز، توزیع می شوند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی مواکب اربعین حسینی وجود ندارد و ذخیره کالا کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی مواکب اربعین وجود ندارد

مشکلی در تامین کالاهای اساسی مواکب اربعین وجود ندارد