مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26اقتصادي

افتتاح 2 طرح بهسازی قنوات در فامنین


در سومین روز از هفته دولت دو طرح بهسازی و مرمت قنوات با اعتباری افزون بر 8360 میلیون ریال در شهرستان فامنین با حضور مسئولان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان در سومین روز از هفته دولت دو طرح بهسازی و مرمت قنوات با اعتباری افزون بر 8360 میلیون ریال در شهرستان فامنین با حضور مسئولان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین در مراسم افتتاح این دو طرح اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان فامنین پنج طرح کشاورزی شامل چهار طرح بهسازی و مرمت قنوات و یک واحد پروژه گوسفند داشتی با اعتباری افزون بر 69450 میلیون ریال برای افتتاح پیش بینی شده که دو طرح بهسازی قنوات در روستاهای طمه چی و قلعه جوق با اعتباری افزون بر 8360 میلیون ریال امروز به افتتاح و بهره برداری رسید.

منصور خزایی با اشاره به پروژه افتتاح شده امروز بهسازی قنات روستای طمه چی به طول 200 متر با آبدهی 30 لیتر در ثانیه تصریح کرد: برای بهسازی این قنات اعتباری افزون بر 2760 میلیون ریال هزینه شده که 300 میلیون ریال آن از محل اعتبارات متقاضیان و 2460 از محل اعتبارات بلاعوض دولتی بوده است.

وی در رابطه با پروژه افتتاح شده امروز بهسازی قنات روستای قلعه جوق نیز گفت: پروژه قنات روستای قلعه جوق به طول 350 متر با آبدهی 25 لیتر در ثانیه بوده که برای بهسازی این قنات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 طرح بهسازی قنوات در فامنین

افتتاح 2 طرح بهسازی قنوات در فامنین