مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-11اقتصادي

دهیاران موضوع تفکیک زباله از مبداء و جمع آوری زباله در حاشیه مسیرها را جدی بگیرند


فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: دهیاران در سطح روستاها موضوع تفکیک زباله از مبداء و جمع آوری زباله در حاشیه مسیرها را جدی بگیرند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: دهیاران در سطح روستاها موضوع تفکیک زباله از مبداء و جمع آوری زباله در حاشیه مسیرها را جدی بگیرند.

سیدنادر صفوی میرمحله در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان رضوانشهر با اشاره به سیاست دولت مردمی گفت: در کنار مردم بودن و استفاده از ظرفیت های آنان در مسیر توسعه و آبادانی کشور از سیاست های مهم دولت سیزدهم است و این امر در توسعه راه های روستایی، حوزه آب رسانی و توسعه شهر و روستا مشهود بوده است.

فرماندار رضوانشهر ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: استفاده از ظرفیت های دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همراهی مردم با دولت در توسعه شهر و روستا در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی موثر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به اجرای ماده 4 قانون ساماندهی گفت: تغییر و تحول اجرای ماده 4، در 12 روستا بین منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است و 8 روستا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران موضوع تفکیک زباله از مبداء و جمع آوری زباله در حاشیه مسیرها را جدی بگیرند

دهیاران موضوع تفکیک زباله از مبداء و جمع آوری زباله در حاشیه مسیرها را جدی بگیرند