مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-29ورزشي

خواف دارای بیشترین جامعه عشایری خراسان رضوی است


مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی گفت: شهرستان خواف دارای بیشترین جامعه عشایری در خراسان رضوی است که در دو بخش سنگان و جلگه زوزن مستقر هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی گفت: شهرستان خواف دارای بیشترین جامعه عشایری در خراسان رضوی است که در دو بخش سنگان و جلگه زوزن مستقر هستند.

محمدحسین جعفری در حاشیه سفر به شهرستان خواف در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: بیش از 1500 خانوار عشایر در سطح شهرستان خواف زندگی می کنند، عشایر این شهرستان بیشترین آمار جامعه عشایری در خراسان رضوی را دارند که در دو بخش سنگان و جلگه زوزن مستقر هستند.

وی با بیان اینکه طی 2 سال اخیر 75 میلیارد ریال برای امور زیربنایی، 90 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 8 هزار تن علوفه مورد نیاز دام عشایر تأمین شده است، عنوان کرد: هر ساله 344 کیلومتر راه های عشایری خواف دو بار تیغ زنی، ریگلاژ و نگهداری و مرمت می شود.

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت، 10 هزار متر مکعب در 950 مورد با تانکر آب رسانی شد و 120 دستگاه پنل خورشیدی برای روشنایی دامداری های عشایری نصب شد.

وی از اجرای دو طرح جدید احداث زمین های ورزشی با چمن مصنوعی در روستاهای چاه زول و بنیاباد و بهره برداری از آن ها در هفته دولت خبر داد و افزود: اکنون طرح زیرسازی و آسفالت 16 کیلومتر از مسیر مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواف دارای بیشترین جامعه عشایری خراسان رضوی است

خواف دارای بیشترین جامعه عشایری خراسان رضوی است