مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-26اجتماعي

تا کنون بیش از 4500 اتوبوس در مرزهای اربعین تردد داشته است


از ابتدای طرح ترافیکی اربعین حسینی تاکنون بیش از 4500 دستگاه اتوبوس و بالغ بر 215هزار دستگاه وسیله نقلیه سواری از مناطق مختلف کشور به مرزهای اربعینی تردد داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا در مرز مهران در خصوص تردد زائرین اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: از ابتدای طرح ترافیکی اربعین حسینی تا کنون بیش از 4500 دستگاه اتوبوس و بالغ بر 215 هزار دستگاه وسیله نقلیه سواری از مناطق مختلف کشور به مرزهای اربعینی تردد داشتند.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای طرح تا امروز هیچ گونه مشکل ترافیکی در مبادی منتهی به مرزهای اربعینی نداشتیم.

جانشین پلیس راهور فراجا با اشاره به بیشترین مرز انتخابی زائرین اربعین حسینی برای خروج از کشور گفت: طبق سنوات گذشته مرز مهران همچنان بیشترین تردد زائرین اربعین حسینی (ع) را دارد و تاکنون حدود 61 درصد از زائرینی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشتند، مرز مهران را انتخاب کردند و خوشبختانه تا این لحظه در مرز مهران هیچ گونه مشکل ترافیکی وجود نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت پارکینگ های شهر مهران بیان داشت: در این روزها ما شاهد حجم تردد نسبتاً سنگین به سمت مرز مهران هستیم و تاکنون 50 درصد از ظرفیت پارکینگ های شهر مهران و محل های مجاز پارک خودرو توسط خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا کنون بیش از 4500 اتوبوس در مرزهای اربعین تردد داشته است

تا کنون بیش از 4500 اتوبوس در مرزهای اربعین تردد داشته است